Головна » Статті » Природничо-математичний цикл

Перспективні напрямки роботи методичної комісії природничо – математичних дисциплін на 2014 -2015 навчальний рік

Перспективні  напрямки роботи методичної комісії природничо – математичних дисциплін на 2014 -2015 навчальний рік


   Методична комісія природничо – математичного циклу у 2013 – 2014 навчальному році працювала над проблемою : «Удосконалення форм і методів  проведення  продуктивного уроку з предметів природничо – математичного циклу»

З метою реалізації річної методичної проблеми викладачі природничо – математичного циклу:

І. Розглянули та опрацювали :
    Методику проведення продуктивних уроків та можливість синтезу продуктивних методів навчання з інноваційними технологіями навчання;
    Матеріали обласних конференцій та консиліумів щодо використання  інформаційно – комунікаційних технологій на уроках природничо – математичного циклу;
        матеріали предметних семінарів з фізики, хімії, математики, біології, інформатики щодо результативності впровадження продуктивних  технологій навчання   в практику викладання предметів природничо – математичного циклу;
    узагальнений передовий досвід викладачів ПТНЗ області.

ІІ. Розробили та впровадили:
    методичне і дидактичне забезпечення відкритих уроків, позаурочних заходів,    
    предметних олімпіад;
    збірники завдань для самостійної роботи учнів з фізики, математики, хімії;
    збірники матеріалів для підготовки до ДПА і ЗНО з математики, фізики, хімії, біології;
    збірники матеріалів для самопідготовки  учнів  з метою ліквідації прогалин знань з фізики, математики, хімії;
    електронну форму моніторингу навчальних досягнень учнів з предметів природничо – математичного циклу;

ІІІ. Провели:
    відкриті уроки:
    з фізики -  «Основні положення МКТ та їх дослідне обґрунтування»
    з  хімії - «Нафта. Первинна переробка нафти»;
    з математики  - «Бічна поверхня піраміди»
    з   інформатики - «Поняття комп’ютерної презентації»
    відкриті позакласні заходи:
 
       Позакласний захід з фізики «Дуель – шоу «Чия візьме?»
    
    Інформаційно –розважальний дайджест з інформатики «Війна світів»
    Інтелект – шоу з математики «Зоряний час»
    Інтелектуальна гра з хімії «Перевір свій IQ»
    Конкурс учнівських проектів з фізики, хімії, біології, інформатики.

     - методичні дебати «Методична компетентність і  методична компетенція»  (спільно з комісією гуманітарних дисциплін).
ІV. Брали участь:

    в обласних семінарах з хімії,фізики, біології, математики, інформатики;
    у роботі творчих груп по розробці діагностичних контрольних робіт  з природничо – математичних дисциплін за курс базової  школи;
    у засіданнях методичної комісії та Методичної Ради ліцею;
    у обласному педагогічному консиліумі «Сучасні  Інтернет – технології»;
    в обласному семінарі  заступників директорів з НМР «Моніторинг  навчальних досягнень учнів»;
Разом з тим, аналіз роботи методичної комісії за минулий навчальний  рік виявив ряд недоліків:
    низька ефективність роботи по подоланню прогалин базових знань учнів;
    формалізм у  впровадженні інноваційних методик навчання;
    недостатнє  оновлення дидактичного супроводу уроків,  низький рівень впровадження сучасних електронних засобів навчання;
    несистемний підхід до впровадження електронного  моніторингу навчальних досягнень учнів;
    поверхневе виконання планів самоосвіти;
    незадовільний стан роботи над фаховим самовдосконаленням;

У 2014 -2015 навчальному році педколектив ЗПЛ завершує  роботу над методичною проблемою:
 «Підвищення якості навчально – виробничого процесу ліцею  шляхом впровадження технології  продуктивного навчання»
Третім  етапом реалізації цієї проблеми є: «Оптимальне поєднання продуктивного  навчання з інноваційними педагогічними технологіями»
Методична комісія природничо – математичного циклу визначає річну методичну проблему  комісії як «Доцільність використання методики продуктивного навчання на уроках природничо – математичного циклу»

Основними напрямками роботи методичної комісії природничо – математичного циклу у новому навчальному році будуть:

    узагальнення досвіду використання  технології  продуктивного навчання з предметів ПМЦ;
    оцінка ефективності використання системи продуктивного навчання на різних етапах уроку;
    аналіз доцільності синтезу технології продуктивного навчання з сучасними педагогічними інноваціями;
    створення умов для самоосвітньої діяльності учнів в системі продуктивного навчання ;
    оновлення змісту і форми проведення моніторингу навчальних досягнень учнів у відповідності з принципами продуктивного навчання;
    поповнення банку методик проведення позакласних предметних заходів ;
    активізація  роботи з обдарованими дітьми ;
    продовження  роботи по підвищенню рівня фахової майстерності шляхом обрання та опрацювання  кожним викладачем фахової проблеми на 2014 -2015 навчальний рік;
    оновлення змісту і форм роботи по самоосвітній діяльності викладачів;

 

 

Категорія: Природничо-математичний цикл | Додав: Lies (10.12.2014)
Переглядів: 379 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: