Головна » Статті » Природничо-математичний цикл |
У категорії матеріалів: 7 Показано матеріалів: 1-7 |
Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН 04.11.15 р. відбулося чергове засідання методичної комісії природничо-математичних дисциплін .
|
Впродовж двох тижнів – з 19.10.2015р. по 30.10.2015 р. – в нашому ліцею проходили олімпіади з предметів загальноосвітнього циклу, в тому числі, і з предметів природничо – математичної підготовки. Найактивнішу участь взяли у них учні І курсу, вони ж переважно і зайняли призові місця. Отож, вітаємо переможців! Олімпіада з математики: І місце: Сергієнко О.В., І курс, група №12 ІІ місце: Зикін В.С., І курс, група №12 ІІІ місце: Копаленко Г.Р., І курс,гупа №15,Савченко І.В., І курс, група №15. Готувала учнів і проводила олімпіаду викладач математики Манько М.В. Олімпіада з інформатики: І місце: Бакитна К.С., І курс. Група №16 ІІ місце: Гангур В.В., ІІІ курс, група № 32 ІІІ місце: Нестеренко Є.С., І курс, група №17 Готувала учнів і проводила олімпіаду викладач інформатики Ступнікова С.В. Олімпіада з фізики: І місце: Зикін О.С., ІІ курс, група №27 ІІ місце: Медвєдєва Р.Б., Іванова С.О. ,І курс, група №15 ІІІ місце: Спічак О. І курс, група №15. Готувала учнів і проводила олімпіаду викладач фізики Самброс Т..В. Олімпіада з хімії: І місце: Сергієнко О.В., І курс, група №12 ІІ місце: Зикін В.С., І курс, група №12 ІІІ місце: ЩирбаО.О.І курс, група №12 Готувала учнів і проводила олімпіаду викладач хімії Соколова О.М.
|
З 06.04.2015 р. по 10.04.2015 р. в нашому ліцеї проходив тиждень природничо – математичних дисциплін. Кожного дня впродовж тижня відбувались цікаві позакласні заходи з фізики,астрономії, математики, інформатики, хімії та біології, в яких взяли участь учні І та ІІ курсів ліцею. 6.04.- Інтелектуальний квест «Лабіринт» 7.04.- Позаурочний захід з математики «Математичний ярмарок»
8.04 – Відкритий захист проектів учнів групи №25 «Під знаком »
9.04 – Інтерактивна відео лекція «Пошук інформації в Інтернеті»
10.04 – Конкурс знавців хімії та біології «Природничий калейдоскоп»
|
З 27 жовтня по 5 листопада в нашому ліцеї проходили олімпіади з математики, фізики, хімії та інформатики. Учні І-ІІ курсів мали змогу спробувати свої сили у розв’язанні завдань підвищеного рівня складності. Підведення підсумків олімпіад і нагородження переможців відбулося на урочистій лінійці 24 листопада. Ними стали: |
Перспективні напрямки роботи методичної комісії природничо – математичних дисциплін на 2014 -2015 навчальний рік Методична комісія природничо – математичного циклу у 2013 – 2014 навчальному році працювала над проблемою : «Удосконалення форм і методів проведення продуктивного уроку з предметів природничо – математичного циклу» З метою реалізації річної методичної проблеми викладачі природничо – математичного циклу: І. Розглянули та опрацювали : ІІ. Розробили та впровадили: ІІІ. Провели: - методичні дебати «Методична компетентність і методична компетенція» (спільно з комісією гуманітарних дисциплін). в обласних семінарах з хімії,фізики, біології, математики, інформатики; У 2014 -2015 навчальному році педколектив ЗПЛ завершує роботу над методичною проблемою: Основними напрямками роботи методичної комісії природничо – математичного циклу у новому навчальному році будуть: узагальнення досвіду використання технології продуктивного навчання з предметів ПМЦ;
|
|
Звіт про роботу МК природничо - математичного циклу ДНЗ «ЗПЛ» ІІІ. Провели: з математики - «Площа бічної і повної поверхні піраміди» з хімії - «Нафта. Властивості нафти. Способи первинної переробки нафти» відкриті позакласні заходи: предметні олімпіади з фізики, хімії, біології, математики, інформатики;
Математичне «Інтелект – шоу «Зоряний час» Позакласний захід з хімії «Перевір свій IQ»
в обласних семінарах з хімії, фізики, біології, математики, інформатики; у роботі творчих груп по розробці діагностичних контрольних робіт з природничо – математичних дисциплін за курс базової школи; в обласній школі ППД заступників директорів ПТНЗ з НМР, присвяченій моніторингу навчальних досягнень учнів у засіданнях методичної комісії та Методичної Ради ліцею; в обласному методичному консиліумі «Сучасні Інтернет – технології»;
низька ефективність роботи по подоланню прогалин базових знань учнів; епізодичність і непослідовність у впровадженні інноваційних методик навчання; пасивність щодо оновлення дидактичного супроводу уроків, впровадження сучасних електронних засобів навчання; формальний підхід до аналізу даних моніторингу навчальних досягнень учнів; поверхневе виконання планів самоосвіти; незадовільний стан роботи над фаховим самовдосконаленням;
|