Головна » Статті » Природничо-математичний цикл

У категорії матеріалів: 7
Показано матеріалів: 1-7

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН

04.11.15 р. відбулося чергове засідання методичної комісії  природничо-математичних дисциплін .

  • На порядок  денний  виносились питання впровадження Інтернет-технологій в практику навчально-виховного процесу, використання дидактичних продуктів ресурсу LearningApps.  в дистанційній підтримці навчальних курсів природничо-математичної підготовки. Голова м/к Самброс Т.В. поділилась враженнями  від організації роботи по впровадженнюІК-технологій  в Кіровоградському професійному ліцеї( де проводився обласний семінар викладачів фізики та астрономії 28.10.15 р.) . Викладачі природничо-математичного циклу  дійшли висновку про необхідність створення власних сайтів іблогів для апробування нових ІК-технологій і розширення рамок освітнього простору.
  • На засіданні також виступили всі викладачі природничо- математичних дисциплін з аналізом результатів предметних олімпіад .
  • На засіданні були розглянуті  завдання для ДПА з математики, фізики та хімії.

Природничо-математичний цикл | Переглядів: 515 | Додав: Lies | Дата: 05.11.2015 | Коментарі (0)

     Впродовж двох тижнів – з 19.10.2015р. по 30.10.2015 р.  – в нашому ліцею проходили олімпіади  з предметів загальноосвітнього циклу, в тому числі, і з предметів природничо – математичної підготовки. Найактивнішу участь взяли у них учні І курсу, вони ж переважно і зайняли призові місця.

Отож, вітаємо переможців!

Олімпіада з математики:

І місце: Сергієнко О.В., І курс, група №12

ІІ місце: Зикін В.С., І курс, група №12

ІІІ місце: Копаленко Г.Р., І курс,гупа №15,Савченко І.В., І курс, група №15.

Готувала учнів і проводила олімпіаду викладач математики Манько М.В.

Олімпіада з інформатики:

І місце: Бакитна К.С., І курс. Група №16

ІІ місце: Гангур В.В., ІІІ курс, група № 32

ІІІ місце: Нестеренко Є.С., І курс, група №17

Готувала учнів і проводила олімпіаду викладач інформатики Ступнікова С.В.

Олімпіада з фізики:

І місце: Зикін О.С., ІІ курс, група №27

ІІ місце: Медвєдєва Р.Б., Іванова С.О.  ,І курс, група №15

ІІІ місце: Спічак О. І курс, група №15.

Готувала учнів і проводила олімпіаду викладач фізики Самброс Т..В.

Олімпіада з хімії:

І місце: Сергієнко О.В., І курс, група №12

ІІ місце: Зикін В.С., І курс, група №12

ІІІ місце: ЩирбаО.О.І курс, група №12

Готувала учнів і проводила олімпіаду викладач хімії Соколова О.М.

 

Природничо-математичний цикл | Переглядів: 428 | Додав: Lies | Дата: 05.11.2015 | Коментарі (0)

З 06.04.2015 р. по 10.04.2015 р. в нашому ліцеї проходив тиждень природничо – математичних дисциплін. Кожного дня впродовж тижня відбувались цікаві позакласні заходи з фізики,астрономії, математики, інформатики, хімії та біології, в яких взяли участь учні І та ІІ курсів ліцею.

6.04.- Інтелектуальний квест «Лабіринт»

7.04.- Позаурочний захід з математики «Математичний ярмарок»

  

 

 

 

 

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.04 – Відкритий захист проектів учнів групи №25 «Під знаком »

   

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.04 – Інтерактивна відео лекція «Пошук інформації в Інтернеті»

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.04 – Конкурс знавців хімії та біології «Природничий калейдоскоп»

  

 

 

 

 

 

 

   

 

Природничо-математичний цикл | Переглядів: 356 | Додав: Lies | Дата: 26.06.2015 | Коментарі (0)

      З   27 жовтня по 5 листопада в нашому ліцеї проходили олімпіади з математики, фізики, хімії та інформатики. Учні І-ІІ курсів мали змогу спробувати свої сили у розв’язанні завдань підвищеного рівня  складності. Підведення підсумків  олімпіад і нагородження переможців відбулося на урочистій лінійці 24 листопада. Ними стали:
Олімпіада з математики:
І місце – Ігнатьєв Владислав (група №21) і Єрмолов Владислав (група №25);
ІІ місце – Компанієць Ганна(група №25) і Наводніча Дар’я (група №25)
ІІІ місце – Гангур Василь (група №22)
Олімпіада з фізики:
І місце – Ігнатьєв Владислав (група №21)
ІІ місце – Гангур Василь (група №22), Заверзаєв Сергій (група №17)
ІІІ місце – Єрмолов Владислав (група №25);
Олімпіада з хімії:
І місце – Зикін Олександр ( група №17)
ІІ місце – Наводніча Дар’я (група №25)
ІІІ місце - Єрмолов Владислав (група №25);
Олімпіада з інформатики:
І місце – Вишневський Віталій( група №21)
ІІ місце – Нікітін Максим (група №21)
ІІІ місце – Іршенко Яна (група №13)

                     

Природничо-математичний цикл | Переглядів: 387 | Додав: Lies | Дата: 10.12.2014 | Коментарі (0)

Перспективні  напрямки роботи методичної комісії природничо – математичних дисциплін на 2014 -2015 навчальний рік

Методична комісія природничо – математичного циклу у 2013 – 2014 навчальному році працювала над проблемою : «Удосконалення форм і методів  проведення  продуктивного уроку з предметів природничо – математичного циклу»

З метою реалізації річної методичної проблеми викладачі природничо – математичного циклу:

І. Розглянули та опрацювали :
    Методику проведення продуктивних уроків та можливість синтезу продуктивних методів навчання з інноваційними технологіями навчання;
    Матеріали обласних конференцій та консиліумів щодо використання  інформаційно – комунікаційних технологій на уроках природничо – математичного циклу;
        матеріали предметних семінарів з фізики, хімії, математики, біології, інформатики щодо результативності впровадження продуктивних  технологій навчання   в практику викладання предметів природничо – математичного циклу;
    узагальнений передовий досвід викладачів ПТНЗ області.

ІІ. Розробили та впровадили:
    методичне і дидактичне забезпечення відкритих уроків, позаурочних заходів,    
    предметних олімпіад;
    збірники завдань для самостійної роботи учнів з фізики, математики, хімії;
    збірники матеріалів для підготовки до ДПА і ЗНО з математики, фізики, хімії, біології;
    збірники матеріалів для самопідготовки  учнів  з метою ліквідації прогалин знань з фізики, математики, хімії;
    електронну форму моніторингу навчальних досягнень учнів з предметів природничо – математичного циклу;

ІІІ. Провели:
    відкриті уроки:
    з фізики -  «Основні положення МКТ та їх дослідне обґрунтування»
    з  хімії - «Нафта. Первинна переробка нафти»;
    з математики  - «Бічна поверхня піраміди»
    з   інформатики - «Поняття комп’ютерної презентації»
    відкриті позакласні заходи:
 
       Позакласний захід з фізики «Дуель – шоу «Чия візьме?»
    
    Інформаційно –розважальний дайджест з інформатики «Війна світів»
    Інтелект – шоу з математики «Зоряний час»
    Інтелектуальна гра з хімії «Перевір свій IQ»
    Конкурс учнівських проектів з фізики, хімії, біології, інформатики.

     - методичні дебати «Методична компетентність і  методична компетенція»  (спільно з комісією гуманітарних дисциплін).
ІV. Брали участь:

    в обласних семінарах з хімії,фізики, біології, математики, інформатики;
    у роботі творчих груп по розробці діагностичних контрольних робіт  з природничо – математичних дисциплін за курс базової  школи;
    у засіданнях методичної комісії та Методичної Ради ліцею;
    у обласному педагогічному консиліумі «Сучасні  Інтернет – технології»;
    в обласному семінарі  заступників директорів з НМР «Моніторинг  навчальних досягнень учнів»;
Разом з тим, аналіз роботи методичної комісії за минулий навчальний  рік виявив ряд недоліків:
    низька ефективність роботи по подоланню прогалин базових знань учнів;
    формалізм у  впровадженні інноваційних методик навчання;
    недостатнє  оновлення дидактичного супроводу уроків,  низький рівень впровадження сучасних електронних засобів навчання;
    несистемний підхід до впровадження електронного  моніторингу навчальних досягнень учнів;
    поверхневе виконання планів самоосвіти;
    незадовільний стан роботи над фаховим самовдосконаленням;

У 2014 -2015 навчальному році педколектив ЗПЛ завершує  роботу над методичною проблемою:
 «Підвищення якості навчально – виробничого процесу ліцею  шляхом впровадження технології  продуктивного навчання»
Третім  етапом реалізації цієї проблеми є: «Оптимальне поєднання продуктивного  навчання з інноваційними педагогічними технологіями»
Методична комісія природничо – математичного циклу визначає річну методичну проблему  комісії як «Доцільність використання методики продуктивного навчання на уроках природничо – математичного циклу»

Основними напрямками роботи методичної комісії природничо – математичного циклу у новому навчальному році будуть:

    узагальнення досвіду використання  технології  продуктивного навчання з предметів ПМЦ;
    оцінка ефективності використання системи продуктивного навчання на різних етапах уроку;
    аналіз доцільності синтезу технології продуктивного навчання з сучасними педагогічними інноваціями;
    створення умов для самоосвітньої діяльності учнів в системі продуктивного навчання ;
    оновлення змісту і форми проведення моніторингу навчальних досягнень учнів у відповідності з принципами продуктивного навчання;
    поповнення банку методик проведення позакласних предметних заходів ;
    активізація  роботи з обдарованими дітьми ;
    продовження  роботи по підвищенню рівня фахової майстерності шляхом обрання та опрацювання  кожним викладачем фахової проблеми на 2014 -2015 навчальний рік;
    оновлення змісту і форм роботи по самоосвітній діяльності викладачів

 

   

                                       

Природничо-математичний цикл | Переглядів: 378 | Додав: Lies | Дата: 10.12.2014 | Коментарі (0)

Звіт про роботу МК природничо - математичного циклу ДНЗ «ЗПЛ»  
за 2013 – 2014 навчальний рік

Методична комісія природничо – математичного циклу у 2013 – 2014 навчальному році працювала над проблемою  «Удосконалення форм і методів проведення продуктивного уроку з предметів природничо – математичного циклу»
З метою реалізації річної методичної проблеми викладачі природничо – математичного циклу:
І. Розглянули та опрацювали :
    методичні та методологічні засади впровадження  принципів продуктивного навчання , їх роль і місце в сучасному     навчально  – виховному  процесі;
    матеріали предметних семінарів з фізики, хімії, математики, біології, інформатики щодо результативності впровадження продуктивних  технологій навчання   в практику викладання предметів природничо – математичного циклу;
    узагальнений передовий досвід викладачів нашого навчального закладу та  ПТНЗ області
ІІ. Розробили та впровадили:
    методичне і дидактичне забезпечення відкритих уроків, позаурочних заходів, предметних олімпіад;
    збірники завдань для самостійної роботи учнів з фізики, хімії;
    збірники матеріалів для підготовки до ДПА і ЗНО з математики;
    збірник основних  термінів і понять з інформатики;
    методичні і дидактичні матеріали по ліквідації прогалин знань учнів;
    покроковий  алгоритм  моніторингу навчальних досягнень учнів;
    критерії оцінювання проектної діяльності учнів та регламент захисту проектів;

ІІІ. Провели:
відкриті уроки:
   з фізики -  «Основні положення МКТ та їх дослідне обґрунтування»

з математики  - «Площа бічної і повної поверхні піраміди»

з  хімії - «Нафта. Властивості нафти.  Способи первинної переробки нафти»

відкриті позакласні заходи:

предметні олімпіади з фізики, хімії, біології, математики, інформатики;
предметний тиждень ПМЦ:
Заходи тижня ПМЦ:
Фізична дуель – шоу «Чия візьме?»


Захід з інформатики «Війна світів»

Математичне «Інтелект – шоу «Зоряний час»

Позакласний захід з хімії «Перевір свій IQ»


ІV. Брали участь:

в обласних семінарах з хімії, фізики, біології, математики, інформатики;

у роботі творчих груп по розробці діагностичних контрольних робіт  з природничо – математичних дисциплін за курс базової  школи;

в обласній школі ППД заступників директорів ПТНЗ з НМР, присвяченій моніторингу навчальних досягнень учнів

у засіданнях методичної комісії та Методичної Ради ліцею;

в обласному методичному консиліумі «Сучасні Інтернет – технології»;


Разом з тим, аналіз роботи методичної комісії за минулий навчальний  рік виявив ряд недоліків:

низька ефективність роботи по подоланню прогалин базових знань учнів;

епізодичність і непослідовність у впровадженні інноваційних методик навчання;

пасивність щодо оновлення дидактичного супроводу уроків, впровадження сучасних електронних засобів навчання;

формальний підхід до аналізу даних моніторингу навчальних досягнень учнів;

поверхневе виконання планів самоосвіти;

незадовільний стан роботи над фаховим самовдосконаленням;

 

 

 

 

Природничо-математичний цикл | Переглядів: 687 | Додав: Lies | Дата: 27.06.2014 | Коментарі (0)