Звіт про роботу МК природничо - математичного циклу ДНЗ «ЗПЛ»
за 2013 – 2014 навчальний рік
Методична комісія природничо – математичного циклу у 2013 – 2014 навчальному році працювала над проблемою «Удосконалення форм і методів проведення продуктивного уроку з предметів природничо – математичного циклу»
З метою реалізації річної методичної проблеми викладачі природничо – математичного циклу:
І. Розглянули та опрацювали :
методичні та методологічні засади впровадження принципів продуктивного навчання , їх роль і місце в сучасному навчально – виховному процесі;
матеріали предметних семінарів з фізики, хімії, математики, біології, інформатики щодо результативності впровадження продуктивних технологій навчання в практику викладання предметів природничо – математичного циклу;
узагальнений передовий досвід викладачів нашого навчального закладу та ПТНЗ області
ІІ. Розробили та впровадили:
методичне і дидактичне забезпечення відкритих уроків, позаурочних заходів, предметних олімпіад;
збірники завдань для самостійної роботи учнів з фізики, хімії;
збірники матеріалів для підготовки до ДПА і ЗНО з математики;
збірник основних термінів і понять з інформатики;
методичні і дидактичні матеріали по ліквідації прогалин знань учнів;
покроковий алгоритм моніторингу навчальних досягнень учнів;
критерії оцінювання проектної діяльності учнів та регламент захисту проектів;
ІІІ. Провели:
відкриті уроки:
з фізики - «Основні положення МКТ та їх дослідне обґрунтування»
з математики - «Площа бічної і повної поверхні піраміди»
з хімії - «Нафта. Властивості нафти. Способи первинної переробки нафти»
відкриті позакласні заходи:
предметні олімпіади з фізики, хімії, біології, математики, інформатики;
предметний тиждень ПМЦ:
Заходи тижня ПМЦ:
Фізична дуель – шоу «Чия візьме?»
Захід з інформатики «Війна світів»
Математичне «Інтелект – шоу «Зоряний час»
Позакласний захід з хімії «Перевір свій IQ»
ІV. Брали участь:
в обласних семінарах з хімії, фізики, біології, математики, інформатики;
у роботі творчих груп по розробці діагностичних контрольних робіт з природничо – математичних дисциплін за курс базової школи;
в обласній школі ППД заступників директорів ПТНЗ з НМР, присвяченій моніторингу навчальних досягнень учнів
у засіданнях методичної комісії та Методичної Ради ліцею;
в обласному методичному консиліумі «Сучасні Інтернет – технології»;
Разом з тим, аналіз роботи методичної комісії за минулий навчальний рік виявив ряд недоліків:
низька ефективність роботи по подоланню прогалин базових знань учнів;
епізодичність і непослідовність у впровадженні інноваційних методик навчання;
пасивність щодо оновлення дидактичного супроводу уроків, впровадження сучасних електронних засобів навчання;
формальний підхід до аналізу даних моніторингу навчальних досягнень учнів;
поверхневе виконання планів самоосвіти;
незадовільний стан роботи над фаховим самовдосконаленням;
|