Головна » Статті » Природничо-математичний цикл

Звіт МК

Звіт про роботу МК природничо - математичного циклу ДНЗ «ЗПЛ»  
за 2013 – 2014 навчальний рік

Методична комісія природничо – математичного циклу у 2013 – 2014 навчальному році працювала над проблемою  «Удосконалення форм і методів проведення продуктивного уроку з предметів природничо – математичного циклу»
З метою реалізації річної методичної проблеми викладачі природничо – математичного циклу:
І. Розглянули та опрацювали :
    методичні та методологічні засади впровадження  принципів продуктивного навчання , їх роль і місце в сучасному     навчально  – виховному  процесі;
    матеріали предметних семінарів з фізики, хімії, математики, біології, інформатики щодо результативності впровадження продуктивних  технологій навчання   в практику викладання предметів природничо – математичного циклу;
    узагальнений передовий досвід викладачів нашого навчального закладу та  ПТНЗ області
ІІ. Розробили та впровадили:
    методичне і дидактичне забезпечення відкритих уроків, позаурочних заходів, предметних олімпіад;
    збірники завдань для самостійної роботи учнів з фізики, хімії;
    збірники матеріалів для підготовки до ДПА і ЗНО з математики;
    збірник основних  термінів і понять з інформатики;
    методичні і дидактичні матеріали по ліквідації прогалин знань учнів;
    покроковий  алгоритм  моніторингу навчальних досягнень учнів;
    критерії оцінювання проектної діяльності учнів та регламент захисту проектів;

ІІІ. Провели:
відкриті уроки:
   з фізики -  «Основні положення МКТ та їх дослідне обґрунтування»

з математики  - «Площа бічної і повної поверхні піраміди»

з  хімії - «Нафта. Властивості нафти.  Способи первинної переробки нафти»

відкриті позакласні заходи:

предметні олімпіади з фізики, хімії, біології, математики, інформатики;
предметний тиждень ПМЦ:
Заходи тижня ПМЦ:
Фізична дуель – шоу «Чия візьме?»


Захід з інформатики «Війна світів»

Математичне «Інтелект – шоу «Зоряний час»

Позакласний захід з хімії «Перевір свій IQ»


ІV. Брали участь:

в обласних семінарах з хімії, фізики, біології, математики, інформатики;

у роботі творчих груп по розробці діагностичних контрольних робіт  з природничо – математичних дисциплін за курс базової  школи;

в обласній школі ППД заступників директорів ПТНЗ з НМР, присвяченій моніторингу навчальних досягнень учнів

у засіданнях методичної комісії та Методичної Ради ліцею;

в обласному методичному консиліумі «Сучасні Інтернет – технології»;


Разом з тим, аналіз роботи методичної комісії за минулий навчальний  рік виявив ряд недоліків:

низька ефективність роботи по подоланню прогалин базових знань учнів;

епізодичність і непослідовність у впровадженні інноваційних методик навчання;

пасивність щодо оновлення дидактичного супроводу уроків, впровадження сучасних електронних засобів навчання;

формальний підхід до аналізу даних моніторингу навчальних досягнень учнів;

поверхневе виконання планів самоосвіти;

незадовільний стан роботи над фаховим самовдосконаленням;

 

 

 

 

Категорія: Природничо-математичний цикл | Додав: Lies (27.06.2014)
Переглядів: 689 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: